tkpln bizdede aynı sorun vardı hatta kalbinde bir sorun var kesin diye ağlayıp doktora koşmuştum, adam güldü helal olsun ben 6 yıl tıp okudum parmağa bakıp bu teşhisi koyamam dedi Mort oldum orda hemşire falan herkes güldü 🤣🤣🤣 meğerse normalmiş şuan 2 yaşında hiçbirşeyi yok 🤣🤣🤣