Giz302 Merhaba. Bebeğime süt sağdım yarıda kesmek zorunda kaldım buzdolabının alt kısmına koydum. Sonra tekrar üstüne sağdım. Şimdi araştırdım öyle yapmayın diyorlar. İçirdim de bebeğime bişey olur mu
moommm Giz302 bi kereden bişey olmaz ama öyle yapmayın ayrı ayrı sağın aynı soğukluk derecesine gelince birleştirip verebilirsiniz. Sonucta ısı farklılığı oluyor