Kızlar 3 aylık ikiz kızlarım var hem emziriyorum hemde mama kullaniyoruz ama çoğunluk mama. Çünkü sütüm ikisini de diyurmuyo. Son 4 gündür mama içmek istemiyolsr durmadan emmek istiyolar nedenini bilen başına gelen var mı. Eskiden 120 ml içiyolardı şimdi 30 40 anca