anayimbennana Kızlar bebeğim çok kuru ciltli neredeyse egzama kadar ama allajtan 2 3 yeri daha fazla kuru sebamed mustela kullandık ama malesef hala devam ediyorum çok memnun kaldığınız nemlendirici varmı tavsiyeniz nedir 🙋🏼♀️🙋🏼♀️
Zeynik Bizimde kuru cildimiz var egzemamız var her banyo sonrası linola verdi doktorumuz şampuanınıda kullanıyoruz çok memnunuz