Minikannesiii0655 Arkadaşlar bebeklerinizi nerede yıkıyorsunuz küvette yıkıyorum ama zorlanıyorum banyoda dizimde yıkasam hasta olur mu bilemedim ama küvette rahat yıkayamıyorum
Ebrugzbk Minikannesiii0655 banyo ortamınız sıcaksq ve suy sabit ısıda akıyorsa kucagınızds yıkayabilirsiniz tabi
Kadifemsii Minikannesiii0655 2. Ayından beri banyoda yıkıyoruz . Eğer banyo soğuksa soba açıyorum kışım banyodaki Petek bana yetersiz geliyor çünkü .
leynanin_pembemantosuu Minikannesiii0655 ben duşakabinin yerine havlu koyuyorum bebeğimin ayaklarımın arasında oturtuyorum öyle yıkıyorum tabi artık imkansız hale geldi yıkamak 1 yaşını geçti
Zlm Minikannesiii0655 ben bebebk küveti almıştım onda yıkıyorum benim banyom küçük çok mecbur onunla salonda yikiyoruz
mnkbbgm Minikannesiii0655 ben banyoda üstüme atlet giyip altta kısa sortla 1 aydır banyoyu beraber yıkıyoruz kucetinartik sevmiyor daha rahat oluyor hem suyla oynuyorhem hızlıca yıkanıyor eğer alirsnaizbuyuk kolaylık banyo socaksasu sabit sıcaklıkta alıyorsa deneyin bir
MeryeminAnnsi Minikannesiii0655 dusun altinda yikiyorum birlikte yikaniyoruz. Simdi tabure aldm.tabureye otuyorum