ipekkizz Ddddffggg kolik aniden gecmez 3.cü aydan sonra gecer. Geçmezse eger baska birşeydir diyor doktorlar .
Med Aldatıldım yazsan inanırdım ama aldattım diyince dedim kesin başka bi mevzu var dikkat çekmeye çalışıyor
Ddddffggg Gunesgizem öyle mi diyosun bilmiyorum birbuçuk ay hergün aynı saatte ağlama krizi oluyordu ve hiç bi şekilde sakinleşmiyosu