cikileyta_yemeliyim Tatlican 1prens1prensesannesii Bende de aynısından var. Süpürmesi harika benden iyi süpürüyor. Ancak silmesi için aynı şeyi söyleyemem. Sirke koyuyorum ben vileda suyuma. Malum robota koyulmadığı için kendim siliyorum.
Busraaslan 1prens1prensesannesii eğer bütçeniz var ise roborock s5max kullanıyorum çok memnunum evim 4+1 tek sarjla hem süpürüp hem silebiliyor eğer daha uygun fiyatlı birşey düşünüyorsanız ablama da xiaomi mi vacumm mop pro aldık o da kullanıyor evi büyük ama tek sarjla süpürebiliyor ama tek sarjla hem süpürüp hem silemiyor tercihinize göre alabilirsiniz 😊
Tatlican cikileyta_yemeliyim Benim icinde onemli olan süpürmediydi silmeyi hic kullanmıyorm kendim bol su ile sirkeli bazen yüzey temizleyici ile siliyorum .Yengem robotun silmesindende memnun
cikileyta_yemeliyim Tatlican süpürmesi çok güzel, ben süpürünce saç kalıyor yerde silerken görüyorum ama robot süpürünce bir şey kalmıyor. İyi ki almışım valla, elim ayağım oldu
Tatlican cikileyta_yemeliyim Ben belim ağrıyor diye heves edip aldım. Eskiye göre daha az ağrıyor simdi.
Tatlican cikileyta_yemeliyim Ay evet bana asıl ütü lazim hergün ütü yapiyorum millet karşıdan duymaya bıktı 😄😄