cansuakyz en fazla 1,5 saat uyanikliktan sonra yarim kundak+ şapka gozlerini kapaticak sekilde + emzik+ ayakta once sarsmadan hizli sakinlestikten sonra yavasca sallama+ internetten anne karnindaki sesi bulup acip , once pis pis diyerek sakinlestirip sonrada bu sesle uyutmaya calismayi deneyebilirsin, benim bebeğim 2 aylikken ben sorun yasiyodum gunduz uykularinda. cozumu boyle buldum. suan 3ay 10 günlüğüz bu sekilde uyuyor 😄