Elifayza bende şuan o dönemi yaşıyorum kolik olabilir belki su ağlama krizlerinde kolik albümleri var veya su sesi fön Makinesi sesi süpürge sesi onu aç bağrına bas kulagına ninniler söyle ve en önemlisi o ağlayınca sakin ol ve kulağına bunların bi süreç olduğunu geçeceğini söyle . Anneden çok etkileniyor Bebekler . Ve kabızlık bir durumu yoksa fitil vermek yerine bi doktora danışıp gaz damlalarını kullanabilirsin kullanmaya başladıktan en az bi hafta sonra tam anlamıyla etki ettiğini göreceksin etki etmiyor diye bırakma. Bizde şuan o dönemdeyiz tamamen geçmiyor krizleri azaltıyor sadece .kendin de kimyon rezene çayları var süt arttırıcı da aynı zaman da gaz sancılarını da alıyor bide kendi diyetine dikkat et bu bir süreç geçecek merak etme