Arkadaşlar kızım bir yaşında dünden beri bitmeyen ateş dün gece hastanelik sabaha kadar enfeksiyon vardi doktor antibiyotik verdi fakat mümkün degil içmiyor tükürüyor ne şırınga ne kasik ne sevdiği başka şeyle kanmiyor belki saçma gelecek ama biberon da çok az formül sütle karıştırıp versem olur mu acaba