Leylaakkaya MinikOglum35 durumun varsa tekrar almaya ver ihtiyaç sahiplerinine coçuğun sadakasi olsun sakada bin belenin önune gecer
Ates_mami MinikOglum35 saklamak bence. Tek çocuk diye direnmiyorsaniz saklayın. Ben büyük oğlumda hep en iyileri aldım. Sakladım. 2 kardeşi oldu onlara hiçbir şey almadım. Bez hariç küçüklerin hiçbir masrafı olmadı. Şuan hala birçok giysisi iyi durumda. Geçen gün sadece büyük oğluma alışveriş yaptım. Ayakkabı hariç kışlık giyeceği giysi. 2500 tuttu. Kardeşlerinin abiden Kalan giysisi var. Onlara almadım. Olmasaydı bu 3 katı olacaktı.
MinikOglum35 Çok teşekkürler anneler cevaplarınız için. 🌸 2. bebeyi hemen düşünmüyoruz ama nasip bu işler 😊 saklamaya karar verdim ben de çoğunluğun dediği gibi. Bu süre içinde de ihtiyacı olan çıkarsa muhtemelen veririm baya çok çünkü. 🤚🏻
Glysrcn 2minosprenses demi ama 😊 ben en küçükleriyim gerçi hep ablamlardan bana geldi 😂 onların 2.olunca bendem onlara gidecek artık napalım 😊
Muhasebeciana MinikOglum35 valla ben yarisini giymiyorsan giydir yeri var oraya verdim yarisini sakliyorum
sonsuz17 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi ne güzel benimde hayalim yaşımız aynı inş bende daha düşünmüyorum öyle olursa tabi başta sağlık olsun
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi sonsuz17 Sanada hayirli olsun hamileymişsin happymomda gördüm. Eşinle arandaki problemleri halletmene sevindim. ☺️
Derinsart MinikOglum35 iyi olanları saklıcam ilinci cocuk istiyorum cinsiyeti farklı olursa ozaman veriirm birine
Babybloom MinikOglum35 hepsini değil ama beğendiklerimi sakladım. Farklı cinsiyet olacağını öğrenince de hepsini topluca 5liraya sattım dolaptan😁tabi bazı unisex olanları kızım için ayırdım. şimdi de kızımın kıyamadığım kıyafetlerini saklıyorum. Kuzenim arkadaşım filan doğurursa ona veririm.
yaprak_34 MinikOglum35 ihtiyacı olana verdim hep …Her bebek nasibiyle gelir.İhtiyaç sahiplerini gözetip vermek gerek bence 🤷♀️
_____ MinikOglum35 ben hamile kalana kadar veriyordum ama şimdi 2. De erkek olduğu için saklıyorum ama saklanacak hali kalıyormu desen malesef şuana kadar toplasam en fazla 4-5 tane kıyafetini kardeşi giymiştir
Tugbakivanc MinikOglum35 ben de saklamayı düşündüm ama sonra şöyle düşünmeye başladım ikinci çocuğum belki kız olacak oğluma aldığım dümdüz kıyafetleri giydirmek istemem aynı zamanda bu çocuğum sonbaharda doğdu belki onun dönemi farklı olacak ve beden denk gelmicek ayrıca bekleyen şeylerde eskiyor rengi değişiyor hatta deri gibi ürünler soyuluyor. Zaten ülkede ekonomi çok kötü ne olacağımız belli değil ikinci çocuk düşünmüyorum. Tabi ilerde fikirler değişebilir ve benim yine sonbaharda doğan bir oğlum da olabilir. Her şey kısmet 🤷🏼♀️
Mommqueen MinikOglum35 kızımda sakladım hepsi mis gibi lekesiz çoğu bir iki gez giyilmiş hep marka pahalı kıyafetler ikinciye sakladım erkek oldu sil baştan yeniden dizdik 🤣🤣
Smryna MinikOglum35 ben her senesi için 1 er kiyafetini sakladım. Bir daha yapmicagim icinde geri kalan herseyini verdim ihtiyaç sahiplerine. 17 aylık oldu artik oyle devam ediyorum.