Sizinki AB0 uyuşmazlığı diye geçiyor. Benim ve bebeğimde de oldu. Ben 0+. Oğlum B-.
Biz yatmadik ama çok zor atlattık. Maalesef vücuttan da zor geçiyor. 3. Ayından sonra tek rengi yavaş yavaş anlaşıldı. Bol bol emzirdim. Başka birşey yapmadım. Ama uzun sürdü sariligimiz