misboleyn ikraninannesiii Bebek için soruyorsanız evet kullandım fakat kusuyordu onu diye değiştirdik.
ikraninannesiii Cigdemsrc bende kullanayım bir sıkıntı olursa doktora danisirim günde 1 kere veriyorsunuz dimi
Cigdemsrc ikraninannesiii aynen sağlık ocağında sabah aç karnına 5 damla ver demişti ama doktorumuz 7 damla vermemi söyledi kilosuna göre. Genelde sabah vermeye çalışıyorum ama çok acıkmış huysuz olursa daha sonra veriyorum
ikraninannesiii Cigdemsrc bana bilgi verilmedi kullanilmayinca bisey olmuyor sonucta degılmı yada sartsa guzel bid kan ilaci alalım
leynanin_pembemantosuu ikraninannesiii kullandık aylarca memnunda kaldık gaz kabızlık vs hiçbir sorun yapmadı
Yarenayse19 MutluU 9 aylık olduk bende kullanmadım kabız yapıyordu kan testi yapıldı 8. Ayda kullanmadığım halde güzel çıktı
Minikminik1420 MutluU biz ben 9.ay ile 12. Ay arasında duzenlı kullanmadım 1. Yas kontrolunde ferritin 38 cıktı 25-350 arasında deger doktor 3 ay duzenlı kullanmamı söyledi
Evcilkaktus ikraninannesiii 4,5 aylığız kullanmıyorum doktorumuz 7.ayinda tahlil yapıp ona göre verecek