kakaolu Bebeğime verem aşısı yaptıracağım aynı gün benim de covid aşısı randevum var ama acaba ben ertelesem mi kafam çok karışık bebrğimi emzirdiğim için acaba arada kaç gün beklesem bu konu ile ilgili deneyimi olan var mı acaba ? ya da öneri ?
Nilunas kakaolu ben 1.ay aşısında kendime de randevu alıp yaptırmıştım. Ama veren aşısı ağır atlatılıyormuş genelde.covid aşı randevumu kızımın durumuna göre ayarlıycam ben bu sefer