Urazasln1 Lavender11 kesinlikle foymadigindan degil.yenidoganlarda emme refleksi var memeyi her verisinizde ister
1prensannesiiii Lavender11 öncelikle hayırlı olsun bebişiniz. Benimde 16 günlük bebeğim. Aynı sorunu yaşıyoruz ya sürekli kucakta olmak istiyorlar ya da gerçekten açlar. Ama aç olduğunu düşünmüyorum karnına bakıyorum şiş duruyor dr.umuza söyledim 2 saatte bir emse yeter ona dedi. 1 buçuk saatte veya 1 saatte emziriyorum yatırıyorum emzik veriyorum baş edemediğim sıralarda. Hayırlı büyütmeler 🥰
Lavender11 1prensannesiiii Teşekkür ederim Allah razı olsun 😇 siz iki saatte bir kaçar dakika emziriyorsunuz 🥰
MinnakAras Lavender11 Sizi asla korkutmak istemem umarım başınıza gelmez 21 günlük olduk benim bebeğimde de aynı sorun var sürekli emmek istiyor sürekli ama eli ağızında kayınvalidem aç bu çocuk aç bu çocuk dedi sürekli emzirdim saatlerce sonra çocuğum hiç durmamaya sürekli ağlamaya başladı yeni doğan hemşire arkadaşım var onu aradım durumu anlattım sürekli saatlerce emdiği için memede süt kalmamıştır boş gaz çekmiştir dizine yatır ve sırtını sürekli sıvazla dedi saatlerce ağlayan bebeğim o şekilde iki saat uyudu sonra uyandırdım emzirdim tekrar kendi uykuya daldı o şekilde devam etmeye başladık şimdi yine arada yapıyor ama o günkü kadar sık değil dikkat etmenizi öneririm çok üzücü bi durum olmuştu benimki 😢😢
yenidoganhemsiresi MinnakAras ya arkadaşınıza çok şaşırdım. Memeler anlık süt üretir bebek emdikçe süt gelir öyle bi durum yok. Biberon mu bu boşalınca hava emsin. Yanlış bilgilendirmiş sizi.
ogretmenanne34 MinnakAras Zaten o çeneler hiç durmaz. Aç bu çocuk diyenin ağzına kürekle vuracaksın aslında. Yedi bitirdiler bizi resmen 🤦🏻♀️
Lavender11 MinnakAras Elhamdulillah gazını kendi çoğu zaman rahatlıkla çıkarıyor ama sürekli emmek istemesi beni çok yoruyor. Ne uyku, ne ev temizliği ne beslenmem düzene girdi. Çok titiz bir insanım normalde çok rahatsız olmaya başladım o yüzden 🤦🏻♀️
yenidoganhemsiresi Lavender11 bebekler ilk 3ay memede yaşar. Sadece açlık değil hala anne karnında gibi hissediyor. Hatta doğumdan sonra ilk 3aya gebeliğin 4. Trimesterı denir :) asla mama vermek gibi bir hataya düşmeyin böyle güzel emen bebeğiniz varken
Lavender11 yenidoganhemsiresi Haklısınız ama kan uyuşmazlığı var bizde bebeğim sarılık olur diye çok çok korkuyorum 🤦🏻♀️ Doyduğunu nasıl anlarım. Doymayan bebek mutlaka ağlar değil mi ? Yoksa anlayamaz mıyım 🤦🏻♀️
PurpleTail yenidoganhemsiresi yani bebek emerken süt gelmiyor gibi birsey yok değil mi illaki geliyordur. Peki 20 günlük bir bebeği gece ne kadar aralıklarla emzirmek gerek ve tek memede ortalama ne kadar kalmalı ? Bilginiz vardır diye soruyorum☺️
Alpbeybi Lavender11 hemen uyuduğu için doymadan uyuyor. Uyumasına izin vermeyin, rahatsız edin memede uyursa.
Lavender11 Alpbeybi uyanıyor iki çekip tekrar uyuyor tekrar uyandırıyorum tekrar aynısı. Uykusu dengesizleşecek diye de korkuyorum 😦
yenidoganhemsiresi PurpleTail kusura bakmayın yeni gördüm. Evet süt anlık üretilir gelmiyor diyr bişey yoktur. 20gün lük bebek uyanmasa dahi en geç 2saatte bir emmelidir. Gündüz de 1.5 saati geçmeyin
Banu- Lavender11 İnanın öyle. Ben kahvaltı yaparken yemek yerken dahş bırakamıyordum memeden. 2. Ay gibi sıklığı azalıyor merak etmeyin. Beslenme aralıklaeı açılır. Uykuları düzene girer rahatlarsınız.
Minai_eliz Lavender11 biz 10 aylıgız hala dogru duzgun bişey yedıremıyorum. Memeye yapışık gıbı sureklı peşimde☺️
Mavilimonn Lavender11 doyup doyamadığını bez takibi yaparak anlayabilirsiniz yeterli bez değişimi varsa doyuyodur ki aç olsa yırtar ortalığı ama dediğim gibi gazı varsada çok ağlar kendi çıkarıyo diye çıkarmamazlık yapmayın hoşaf yapma imkanınız varsa hem süt olur hem kan şekerinizi dengeler o aç kalma durumlarını iyi bilirim☺️
yenidoganhemsiresi Lavender11 ilk40 güne kadar günde 1tl büyüklüğünde kaka yapıyorsa doyuyordur. 40günden sonra 1margarin paketi ağırlığında (250gr)çiş yapıyorsa toplam bezleri doyuyordur.(24saatlik)
Alpbeybi Lavender11 45 dk 1 saat uyanık kalkıp 1,5 saat kadar uyuması lazım bu günlerde 🙏🏻 O 45 dkda sizi emecek, karnı doyacak, gazı çıkacak vs. Yenidoğanda pek uyku dengesi olmaz gerçi böyle dediğime bakmayın 😬
Zelisskk Lavender11 ay benim oğlumda öyleydi sabaha kadar otururdum artık popom uyuşurdu 😅 zamanla azaldı ama hala gece uykusuna yatacağı zaman rahat 1 saat emerek uyuyor 🙄