Anneler 13 aylık bebeğim var artık resmen beni emzik olarak kullanıyor geceleri göğüslerm hiç kapanmıyor resmen üşüyorum. Artık sonlandırmak istiyorum nasıl olacak bu süreç normal mi yardım eder misiniz geceleri emmeyi bıraktırsam kalkmaktan vazgeçer mi