Anneler merhaba şimdi benim bebeğimin pazartesi verem aşısı ve diğer aşıları var bi kaç gün sonrasında doktor kontrolüyle rotavirüsün ilk dozunu yaptıracaktım ama çevremde bazı anneler veremin üstünden 1 ay geçmesi gerekiyor rota yapılması için diyor öyle mi acaba siz nasıl yaptırdınız