Zeynebinannesiii özenerek yaptığın yemeyi yemeyince daha çok üzülüyo insan. Aynen canım mamaya ağırlık vermeye çalış daha iyi olur benim oğlum da iki gündür kaşık sokmuyo ağzına mamasını da içmiyo mamayı değiştirdim bugün bu sefer içti umarım içmeye devam eder kaşıkla sadece yoğurt yedirebiliyorum onu severek yiyo yumurtayı da elimle yediriyorum