Kızlar bebeğim şuan 2 aylık ve 1 yaşına kadar ücretsiz izne ayrılmayı düşünüyorum bu yıl evde kalıp doya doya (doyulmaz da işte 🥰) onunla kaliteli zaman geçirip gelişiminde temel oluşturmak istiyorum. Mesela kitaplara ilgi duyan bir çocuk yetiştirmek istiyorum, alacağım oyuncaklar onun motor gelişimine, dil gelişimine, bilişsel alanda ona katkı sağlasın istiyorum. Sizler bebeklerinizle etkinliklere ne zaman başladınız? Onlara neler aldınız/alıyorsunuz? Bu konu hakkında Instagram da takip ettiğiniz anneler ve bebekleri var mı? Fikir alışverişinde bulunalım.