Zynpygt_ Arel bebege destek olmak istermisiniz,hepimizin bebegi varki burdayiz gelin hep beraber bir bebegi ve annesini kurtaralim ,1yasindaki Arelimiz yaşasin
selin-1903 Üstte kalsın postunuz çok üzülüyorum bu bebeklere öyle böyle değil aslında herkesin duyarlı olup 10 20 50 demeden vermesi gerekiyor bunlar sizin için kayıp değil ama bir bebeği yasatir