Kızlar sağlık ocağında her zamanki hemsiremiz yoktu. Başka bir hemsire vurdu ama çok içime sinmedi. Bir tane ağızdan verdi iki tane bacaktan iğne vurdu. Bildigim kadarıyla hepatit b , 5li karma, kpa ve opa vurması gerekiyordu. Yani 3 iğne bı damla olmasi gerekmiyor mu??