Dragon2018 Ya ben böyle birşey görmedim çünkü ilk bebeğim kızdı oğlum 8,5aylik ve sürekli koltuğa orta sehpaya tutunup kalkıyor ve bir süre sonra düşüyor böyle yaşayan var mı ne yapmam lazım çocuğu yere koyuyorum beş saniye sonra tekrar aynı şeyler oluyor
Morfrenk Dragon2018 bence yapacak bir şey yok ki benim kızımda çok düştü ama düşe kalka öğreniyorlar dedikleri bu
incila Benim bebeğim de emeklemeye ilk başladığında çok düştü sürekli peşimdeydim ama yetişemedim o derece. Emekleme de ustalaştı düşmemeye başladı. Şimdi tutunup kalkmaya başladı, sanırım aynı döngüyü yeniden yaşıycaz.