ben 5 aylıkken bıraktırdım.benim kızımın da eli hic durmazdı o yğzden sürekli elini yüzüne götürüp kendini uyandırırdı. . yazın sıcak olunca kızım istememeye basladı. ilk önce tek elini cıkarttım . sonraki günler yarım kundak derken alıstı kundaksız yatırmaya basladım . kundaksız daha gğzel uyumaya basladı . sizde benim yaptogım gibi yapın alısacaktır