Domino Merhaba kızlar. Son adet tarihim 27 agustos. Bitiş 5 Eylül. Bugün kan verdim ve 744 çıktı. Ultrasonda kese VS hiç birşey göremedi doktor. Neden olabilir? Başına gelen var mı? 2 hafta sonra tekrar gideceğim.
Kelebekbaby Domino alttan muayene isteseydin gözükürdü ama bu seviyedede gözükmesi lazımdı aslında 578 de biz keseyi görmüştük karın muayenesinde ikinci hamileliğimde 4. Haftada alttan muayene ile görmüştük hcg o zaman kaçtı baktirmadim
Bsra23 Minikminik1420 Benimde son adet tarihim 2 Eylül 16 Eylül de malesef korunmasız ilişk oldu kalkıp duş aldım ama. Dün erkem hamilelik testi yaptım çıkmadı acaba çok mu erken yeni çıkmış bu test herhlde regl öncesi 6 güne kadar belli oluyirmus
Bsra23 Minikminik1420 Bide doğumdan sonra regl bı ay 26 günde bı ay 28 günde bı ay 23 günde oldum. Çok korkuyorum. 1 Eylül’de bide Corona oldum acaba ondan mı regl olmadım bilmiyorum
Domino Kelebekbaby alttan istemedim hiç aklıma gelmedi doktor da ilgilenmedi çok zaten. 2 hafta sonr agideceğim de sorim dedim. İlk gebelik de 2 haftalıkken üstten zar zor gördü doktor. 2. Hamilelikte de 5. Haftada gördü o yüzden şaşırdım. Hayırlısı bakalım. Teşekkürler.
Mimozacicegim Domino Benim 980 di beta hcg doktora gittik Ultrason da nokta kadar göründü. Doktor zar zor görmüştü. Sizin ki de çok yeni ilerleyen günlerde görünür
Equinox Domino daha erken kese görülmemesi normal. Hamilesiniz ama beta hcg 10-15 binlere çıkmadan kese görünmez.
Kelebekbaby Equinox hayır yaa 1500 den sonraki değerlerde kesenin gözükmesi gerekli ama ben doktora kendi isteğimle alttan muayene istedim 578 de gözüktü kese
Domino Equinox anladım cnm. Teşekkürler. İlk gebelik de 2 haftalıkken zar zor görüldü nokta kadar o yüzden şaşırdım. 2.de de 5.haftada gözüktü sorim buraya dedim
Utkucan Domino beta değeri önemli değil bu kese için bir gösterge olmaz kese en erken 5. Haftada görülür henüz erken
Equinox Kelebekbaby benim 10-15 binlere çıkmadan görünmemişti. 500 lerde görünende ilk sizi duydum bilemiyorum doktor olan varsa daha sağlıklı bilgi verebilir