Merhaba 11 günlük anneyim başında böyle birşey geçenlerden ricam neler yaptınız.
Sarılığımız oldu derecesi 15 miş 17 sınırmış doktorumuz bol bol emzir dedi şükür sütüm geliyor ama gündüzleri 2 2.30 saatte emziriyordum geceleri 3 3.30 saatte şimdi gündüzleri 1.30 saatte düşürdüm geceleri de 2 saat yapacağım inşallah ama acaba sütümün besin değeri düşük olabilir mi mama versem mi vermesem mi bilemedim. Eğer sarılığımız düşmezse neler bekliyor bizi?