zynpncr Kızlar bebeğim 9 aylık. Dönüyor oturuyor maşallah ama emekleyemiyor. Böyle emekleme pozisyonu alıyor kolları yerde ileri geri sallanıyor, böyle olduktan sonra ne zaman emekler ki? Kaynanamgil ikide bir soruyor ayy emeklemiyo mu hala diye🤦🏻♀️
NurR zynpncr emekleme Bir yürüme basamağı değildir ama çabalamaya başlamış artık emekler diye düşünüyorum siz teşvik edin gösterin ona, ayaklarından destek verin kendini ileri itsin karşısına oyuncak koyun
meltemineLduru zynpncr her bebek emeklycek dye brsey yok benm ablamin kızı direk yürüdü. Yani Emekleyemedi geri geri gtti hep😁
-Alimm- Benimkide öyleydi elleri ayakları üzerinde ileri geri sallanıyordu 20-25 gün sonra tam olarak emeklemeye başlamıştı , o şimdi nasıl gideceğini bulmaya çalışıyor 😊
Sltn Bizde de durum aynı emekleme pozisyonu almaya başladı emeklemiyor.memlekete geldim yaşlı bi teyze aaa emeklemiyor mu çok geç kalmış dedi 😂😂😂 güldüm her çocuk farklı emeklemedende yürüdü yeğenim sıkıntı yok dedim😄 bunun bilincinde olmasam belki dediğine üzülür tedirgin olurdum😃 ah bu eskiler 😃😃 eşim yanımda değil o sürekli soruyr ne zaman emekleyecek diye 😄 canı ne zaman isterse diyordum ama suan emekleyemedigi için çağırıyor beni sürekli yanına ağlıyor yoruldum 😃
zynpncr Sltn görümcemin çocuğuyla kıyaslıyor dambıklar. Yok o 8 aylıkken emeklemiş de her yere gıdıyormuş da. Ben de emeklemeden yürümüşum olabilir dedım ama üzüldüm kıyas yapılmasına
Sltn zynpncr yani ablamın kızı 4 gün büyük dönemiyor mesela bizim kız ona göre hareketli ama onun kızı konuşmaya çalışıyor baba bile diyor bizim ki de o konuda tembel o yüzden diyorum her çocuk farklı diye 😄 boşverin he deyin geçin eskiden annem beni komşu cocuklariyla kiyaslardi gerçi her aile öyleydi o zamanlar sinir olurdum o aklıma geliyor kizimi kiyaslarsam aynısını ona yapmis olurum😊
Sedaahmet zynpncr canım her bebek emekleyecek diye birsey yok. Mesela ben hic emeklememişim. Hep popomun uzerinde oturur pozisyonda sürünmüşüm. Yada uzanirken kollarimi ittirerek geri geri gitmisim hep. 😂😂
asiyeomuribrahim zynpncr canım benim oğlumda 7 ay 20 günlük.emekleme pozisyonunu alıyor ama gidemiyor.kollarını hemen bırakıyor ve asker gibi sürünmeye başlıyor.bizimki askerliğe şimdiden basladi☺☺ ama illakide emekliyecek diye şartida yok gecen gün rüyamda gördüm emekliyordu inşallah emekler ya ☺☺