Kızlar bebeğimin göbek bağı düştü fakat erken düştü 5 günlük kanaması oldu çok hafif sonrasında durdu fakat göbek dışa çıkık gibi ve içersinde bir parçası varmış sonrasında kendi kendine atıcakmış böyle olup düzelen var mı yani normale döner mi kontrol gerekir mi sizce yaşayan var mı bu durumu ? Bir kaç hekim yakınlarımıza görüntüsüyle attık gayet temiz göbek olduğunu söylediler ama yine de içimde bir şüphe kaldı kendileri çocuk doktorları değiller ama elbette tecrübeleri vardır yenidoğan hakkında 🤷♀️Durumu yaşayan var mı ?