Ebrugzbk evet onu bende okudum burdaki postlardan. Damla yerine pekmez kullanan da okudum insan şaşırıyor ne yapacağını herkes başka birşey yazıyor biri övüyor diğeri kötülüyor. Sağlık ocağının verdiğini çoğunluk kullanmamış ama çok memnun olan da var. İçinde yüksek miktarda paraben varmış sanırım ama idrarla atılabilecek düzeydeymiş. Bilemedim ne yapsam