Kızlar kızlar size çok tuhaf bir soruyla geldim lazerle alnını genişleten ya da öyle birini tanıyan var mıdır?benim üniversitede 2 arkadaşım vardi ama şimdi konuşmuyorum açıp soramam internette de pek bişey bulamadım aslında bunu senelerdir yaptırmak istiyorum bugün bı güzellik merkezine girip sordum ve kadın asla önermem zaten dayanilmayacak bir acı 2 kişiye yaptım ikisi de 3. Seanstan sonra gelmedi kıllar dökülene kadar çok kötü durur ve 2 yıl kadar sürebilir ona rağmen %30 kalır dedi 🥺 tamam dedim amma o zaman o arkadaşlarımın neden tertemiz ve güzeldi demeksi bu işin bir kolay yolu var lazerle.lütfen fikri olanların fikirlerini bekliyorum evet mecburi bişey değil ama kendimi iyi hissedicem aynaya baktığımda 😍