Anneler.. Kızım 13 aylık. Kakalar kabusum oldu. Asla temizlememe izin vermiyor. Eline oyalanacagı bişey veriyorum. Tam temizleme esnasında pat kalkıp dönüyor. Her yer batıyor. Temizletmiyor. Artık zorla temizliyorum. Bacaklarından bırakmıyorum. Bu sefer de tıkanana kdr ağlıyor. Elimden geldiğince gızlı olmaya çalışıyorum. Sizde de durum böyle mi cok merak ediyorum. Kaka yapınca sevinmem lazım ama tasalanıyorum. Çok zor oluyor. 🤯