Kızım 8 ay 13 günlük. Yaklaşık 4. Ay sıraları parmak emmelere başladı. Önceleri arasıra sağ başparmağını emip bırakıyordu uzatmadan. Bunu genelde uykusu geldiğinde yapıyordu. Şimdilerde ise çoğunlukla parmak emiyor. Çevremdekilerin söylediklerini hiç anlatmayayım en iyisi.. (İşte çene yapısı bozulur büyüse de bırakamaz alışkanlık olur vs..) Sevimli geliyordu ama artık tedirgin olmaya başladım. Aynı dertten muzdarip olan var mı yada bize bi önerisi olan ? Sorunuma çözüm bulursanız çok mutlu oluruz. Bu alışkanlığı hiç bırakamayıp evlenen bi kızın da böyle hâlâ parmak emdiğini duydum ve beni endişelendiren bu 🤦🏻♀️