Güzel Anneler merhaba 💓🌸🌹🐞
30 Aralık’ta kızım 1 yaşına girecek insallah 🙏 pasta yaptırıp, mum ufletmeyi düşünmuyorum kızım küçük çünkü , 2 yaşında veya 3 yaşında yaparım insallh onu ,
profosyonel fotoğraf çektirmeyi düşünüyorum 1 yaşına özel 😍 sizce nasıl olur
Sizin fikirleriniz nelerdir. Siz neler yaptığınız miniklere 1 yaş dogum günü için 🤗🌼