Merhaba 😊
doğum yapalı 3 ay oldu
dün adet olmuşum ben hayatımda böyle bir ağrı sancı görmedim hastaneye gittim iğne falanda yapmadılar agrı kesici içtim kesmedi
normal dendi bu kadar ağrı olması normal mi
birde böyle pıhtı gibi geliyor az az doktora söyledim onuda normal dedi
1 yıl dır adet olmadım
Sezeryanla doğum yaptım