Kızlar kızım anasinifina başladı biraz çekingen ve utangaç biri. Bugün öğretmeni eşime demiş ki siz bu çocuğu hiç mi sokağa salmadiniz hiç sosyal değil hiç bı oyuna katılmiyor. Böyle giderse olmaz, kişiliği gelişmemiş demis çok üzüldüm benim kızım akrabaların çocuklarıyla güzel oynuyo anlasiyo sosyal olmasa onlarla da oynayamaz. Biraz çekingen ben biliyorm cekiniyo. Oyun oynamak istemiyorum diyormuş ogretmene ogretmende sen köşede dur o zaman diyormus. Bu çocuğu daha çok etkilemez mi arkadaşları oynuyorken onun köşede durması. Öğretmen bunu oyuna katması gerekmiyor mu? Napmam lazım çok üzüldüm kızlar lütfen bana bı fikir verin lütfen 😰