Kuzeymiram Allah yardım etsin suni sancı ile doğum çok Zor yanı benim cok Zor geçti herkesin farklı olabilir açılmaniz olmazsa normal doğum için kendinizi çok yormayın 3 gün sancı çektim 16 saatte suni sancı ile doğum yaptım.. benimde karaciğer enzimlerim yüksekti gebelik kolestazi geçirdim o yüzden takip altındaydim kaşıntıniz varmı benim aşırı vardı