Sasasq Kızlar bebeğim doğduğundan beri bir saat bile uykuya dalmıyor bu damlayı önerdiler ama etrafımdakiler kullanan varmı acaba bi sakınca olurmı bir iki damla versem perişan olduk
GiybetReis Sasasq doktor bize 5. Aydan sınra önerdi ama biz 7. Aydan sonra kullandık. Kullanmamak için çok direndim.
afraninannesii Sasasq çok erken vermeyin. Daha düzene girmesi zor. Biraz daha sabredin bir düzene girecek
Hamdis08041988 Sasasq canım 3. Aydan sonra düzene girecek sabret. Bu damladan bizede vermisti doktor hiçbir faydası olmadı.