Yardım bebeğim aşırı iştahsız yani yedikleri sayılı malum 21 aylık oldu artık yeter deyip sütten kesiyorum dün tüm gün emmedi fakat bir şey de yemediği için gece çok ağladı gece 2 kere emzirdim. Bugün yine emzirmiyorum düne oranla bugün bir şeyler yiyor insallah akşam da sağlam yedirip gece emzirmemeyi düşünüyorum. Kızım çok iştahsız yedikleri sayılıdır bu süreç beni zorluyor şimdiden ruh halim bitik herkes iki güne bitecek diyor ama ya hiç bir şey yemezse kaygısı beni bitiriyor. Lütfen destek verin bana 😢