Rizeliii 6 gün önce sünnet oldu 3,5 aylık. Pazartesi kontrole gittik, doktor 2 gün sonra çıkarın dedi dün takmamaya başladım bardağı yani 5.günde. Kanıyosa dikişleri daha tam iyileşmemiştir kaka vs değmemesi gerekiyor ki enfeksiyon kapmasın. Bi iki gün daha sabredin bardak için. Ben ilk günden beri kucağıma alıyorum. Kremi de bol bol sürün bardağı çıkarınca ki beze yapışmasın