Mrblar 1 ögün verebilirsin, bende vermemiştim ama resmen sıkıntıdan bunalıma giriyorsun, merak etme hemşire banada verme her istediğinde emzir demişti ben gece 30 cc veriyordum hiç olmazsa biraz raht uyur dinlenmiş olursunuz, dr da bir ögünle birşey olmaz sizde dinlenirsinz demişti şu an 60 cc veriyorum, merak etmeyin mama ile büyüyenlere ne oluyor ki sonuçta ve sabırlı olmanız lazım zamanla herşey oturuyor