dml2703 Kızlar bebeğim 6 aylık yaklaşık 4 ,5 gündür çok aşırı iştahsızlık var ve çok huysuz ne yapacağım bilmiyorum neden olmuş olabilir Bir fikriniz var mı?
dml2703 Nimm zaten gebe olduğum için sütüm azalmış ama mama veriyorum arada ek gıda vs göğsümu güzel emiyor ama doymuyor onunla mamayı ise önceki günlere oranla çok az yiyor dislerde hala bir şey yok
Nimm dml2703 tekrarmı gebesin maşallah bacım ne acelen vardı yaşına bari geleydi kazamı ettin yoksa nese rabbim vermiş… damaklarına bi bak şişlik varmı görüntüden anlarsın kabarıktır
dml2703 Nimm kazayla oldu bizde bu kadar erken olacağını düşünmedik ama sağlıkla büyüsün inşallah damaklarında şişlik yok