7 gündür isaliz günde 5 6 kez yapıyoruz doktora gittik kaka testi verdik ama bisy çıkmıyor toz şeklinde ilaç verdi durdurmuyor oda 15 gün sürer diyor acil gittiniz de kendi yöntemlerimizi denedik pirininc lapasi muz gibi isali kesen bisy varmi 1 yaşında oglum