Kızlarrrr 4.5 aylık bebeğim var hiçbişekilde biberon almıydu 6. Ayda işe başlicam annem bakıcak nasıl içiricek diye kara kara düşünürken avent ve bikaç marka biberon denedim hiçbirini tutmadı . En son lansinoh biberon aldım şükürler olsun artık biberondan emiyor 💃🏼💃🏼💃🏼