Evet yanlış okumadınız. Çevresinde kesinlikle böyle bir hareket görmemekle birlikte sinirlenince başını yere vuruyor. Ya da mesela durup dururken gidip duvara yaslanıyor ve kafasını duvara vurarak oyun oynuyor. Annecim öyle yapılmaz, hih falan yapıyorum ama bu sefer de gülerek daha çok yapıyor. Henüz bir yaşına yeni girdi ve öyle ağlayınca eline hemen bir şeyler veren ailelerden de değiliz. Niçin böyle yaptığını taktım kafaya, acaba bir çocuk terapistine mi danışsam diye düşünüyorum ama bilemedim. Siz olsanız nasıl bir yol izlersiniz?