Emime Almanyada doğum yapan Aneler Dogum Yapalı bi ay oldu kızımın Doğum belgesi hala gelmedi Bunu benim gidip almam mi lazım yoksa onar mi gönderir almanyaya yeni taşındık neyin ne olduğunu bilmediğim icin nasil alındığını da bilmiyorum
fermaninannesi Emime adres olarak şimdi oturduğunuz evin adresini verdiyseniz gelir postayla bize posta yoluyla geldi olmadı arayın sorun 😊
fermaninannesi Emime bende hamlende yaşıyorum canım fazla uzun sürmedi ama tam hatirlamıyorum 2-3 hafta içinde geldi siz arayın bir gene sorun belki bir kaç eksik vardır mail kutunuzu kontrol edin mail yollamış olabilirler 😊