Snmnl Merhaba kizlar bebegim 3 aylik oldu sütüm hic yaramiyo 2.ayinda sadece emzirmdim mama vermedim 500 gram almisti simdi mama meme gidiyoruz sutumun yaramasi icin ne yapmam lazim basina gelenler napti fikir almak istiyorum sizden