2bebislianni bebelac gold 2 kullaniyorum.Ama eger çok kusuyorya kusmaya iyi gelen mama deneyin.Bebelac nutriconfor bebegim onun sayesinde iyi oldu.Tabi ilk once o mamaya alismasi gerek.Tadi diger mamalara gore tatli degil cunku.InsAllah sizinde bebeginize iyi gelir.Veya aptamil ar mama bu daha pahali.Kizim duzelince duz bebelac golda devam ettik cok sukur kusmasi hic kalmadi.