simiyyy https://imgyukle.com/i/0ndFN Küçük bi kalıp ben emin olamıyorum,normal kek ölçüsüyle yapınca çok sert oluyor, sanırım harç fazla geldiği için. Derinlik tam üç parmak
Kalimbanne simiyyy ay minnak elli hiç öyle tarifim yok 😁 şöyle bir önerim var yarısını koysan harcın 😁 diğer yarısını ne yaparsin bilemedim 🥲
Deletedmom4440 simiyyy kek malzemesinin hepsini yarım su bardağı olarak ölç k.b tozu vanilya da yarım yarım dök
Nihal1341 Çay bardağı ölçülerini kullanabilirsiniz ben öyle yapıyorum kıvamını da çok katı yapmazsanız harika oluyor 🙂
marscicegi simiyyy Şeyi önerebilirim , standart tartkaliplari varya ona özel olculer oluyor 2 yumurtalı falan bence nete tart kalıbinda kek tarifi yazıp o ölçüleri buna yaparsanız birebir gelir diye düşünüyorum,nefis y.t. nin vardi böyle bi tarifi
Nihal1341 simiyyy evet canım aynen öyle 1 su bardağı yerine 1 çay bardağı ölçüleri genelde ideal oluyor
Elifdurununannesi simiyyy benimde var böyle bir kalibim minik normal kek harcı yapıyorum birazını kaliba kalanida karton kek kaliplarina paylastiriyorum mis gibi oluyor 🥰
simiyyy Elifdurununannesi evet onuda yaptım yine sert oldu normalde güzel olur keklerim benim bunda böyle olmuyo
Leylaa_ simiyyy bütün ölçüleri yarıya düşür 1 yumurta yarım su bardağı yağ 200 ml olan bardaklardan zaten unu kıvama göre ayarlarsın kabartma tozu yarım 1 tane olursa taşar sonra 😂 seker yarım o şekilde yaparsan olur
SaremAselim_0817 simiyyy bu ölçüler olabilir benm de hemen hemen bunun gibi kek kalıbım var ona yapıyorum bu ölçüler de
Mucizem_0809 simiyyy 2 yumurta 1 çay bardağı şeker Yarım çay bardağı süt Yarım çay bardağı yağ 1 yemek kaşığı kakao 1 kabartma tozu 1 vanilya 1 su bardağı un Afiyet olsun 😂 benimde var bundan minnacık uzun bi kalıbım ona iyi geliyo bu ölçü
Aselinannesii6 simiyyy üşenmiyim yazıyım 😀 2 yumurta 1 çay bardağı şeker 1 çay bardağı sıvıyağ 1 çay bardağı süt 1 paket vanilya yarım paket kabartma tozu 2 çay bardağı un 😋
Neslihan1903 simiyyy her türlü yemeğe her türlü pastayı böreği çöreği yapan ben bilin bakalım ne beceremiyorum 😂
ikiprensannesi_gul simiyyy hemen verim 😊bu kalıba kabartma tozu 1 olsun vanilya 1 olsun süt çay bardağıyla olsun sıvı yağ bir çay bardağından bir tık az olsun unu zaten kıvamına göre ayarlarsın ama tahminimce 2 çay bardağı un gider