Merhaba kızlar
Kızım 25 aylık parmak emme alışkanlığı var bıraktırmakta çok zorlanıyorum😌 birde battaniye olayımız var. Battisini tutup o şekilde parmağını emiyor. Battaniye saklamayı denedim bu sefer etraf bez havlu yumuşak ne bulursa tutup parmağını emiyor. Bununla birlikte boya, krem, karton ne bulursa direk ağza. Oral dönem mi bitmedi yani artık bırakması gerekmiyor mu? Boyama yapamıyoruz, hamur oynayamıyoruz. Çok hareketli bir çocuk birde tırmanma dökme saçma bunları daha çok seviyor😅 fikriniz varsa paylaşırsanız sevinirim🥰