Kızlar aventin emziklerini kullanıyorum, suya koydum kaynasın diye beş dk normalde unutmuşum 20-25 dk kaynadı yaklaşık üstünün renkleri solmuş hafif meme kısmında sorun yok da yine de endişelendim. Atmalı mıyım emzikleri daha da hiç kullanmamıştık başına gelen var mı