Kızlar 1 aylık kontrolden yeni geldim kızımı doğduğundan 8 10 gün sonra emzirmeye başladım göğüs ucum yoktu sütüm çoktu bebek emmediği için tişörtüme geçiyordu hatta çok zor günlerdi ve tek başıma aştım bu zor günleri asker eşiyim ve tamamen ailemden uzak herkesten uzağım yalnızım bebek konusundada ilk bebek olunca tecrübeli değilim sorum şu kızım 3750 gr doğdu ve kontroldeki doktor 4500 kilo dedi normal almış dedi ilgili değildi benimde içimde şüphe oluştu emziremediğimden öncelerden sizce normal mi iyi mi almış sizin bebekleriniz 1 ayın sonunda ne kadar almıştı 👼🏻♥️